Beslutsångest

Jo, de är precis vad jag har. Ska beställa nya objektiv  till kameran, men kan inte riktigt bestämma mig för vilka. Vill ha ett macro och ett zoom. sammanlagt går de väl på 6000:-. känns lite jobbigt att lägga ut de pengarna på en gång, så jag funderar på om jag verkligen behöver båda objektiven nu. och om jag bara ska beställa ett, vilket ska jag då välja?
Nåväl, de där löser sig säkert.

Ska och titta på soffan idag, förhoppningsvis ta hem den också. Funderar mest på hur vi ska få upp den på övervåningen. Trappen är nog för smal. Kanske blir genom fönstret om det går att lösa på så sätt. hoppas det. då blir de ommublering! så himla kul!

naah, man smälter ju! Nora ringde nyss; "heeej, ska du komma hit? farfar är här och vi ser på Tom & Jerry" Men ååh. Självklart så vill jag komma dit och leka med er sötbarn!  men jag hinner inte idag=( Till veckan ska vi däremot ta en dag och bara leka och busa hela dagen lång:)


Nä, de är väl dags att ta tag i städningen nu då.

Kommentarer
Postat av: Ingela

tjenna! haha spelar du också wow? Jag har faktiskt inte införskaffat the burning crusade än jag avvaktar nog tills jag kommit upp i en högre level. Vad gör du får nå nu? Vart jobbar du?

2007-01-28 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback