Så var det dags igen

Varför är det så att tiden bara flyger iväg när man är ledig? jag skulle få vilja vara ledig åtminstonde en dag till. eller två. de jäkligaste är att tiden försvunnit framför datorn de här två dagarna. the burning crusade har tagit upp all min tid. och de värsta är att jag skulle kunna spela hela natten och hela dagen imorrn också. och nästa dag, och nästa. tala om beroende framkallande spel!

Saga kom hem idag efter två dygn på viften. fan vad lycklig jag blev! inatt var jag ut och sökte henne där runt fyrasnåret. var så orolig att hon blivit instäng i veden eller garaget eller så. eller instängd under vedbon som förra vintern. huvva. de var läskigt. men nu ligger hon här och myser, våran lilla kissegumma. hon är guld. för de mesta iaf. gillar inte, absolut inte när hon lägger en stor råtta på bron. eller när hon klöser på soffan.


varför är de så lite salt på vissa salta pinnar. dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback