Sista dagen...

...Och det känns som att jag inte uträttat nånting under min lediga helg. Var iofs till min moster och kusin igår, och de händer kanske en gång vartannat år. men de är nog de enda. städningen har jag inte kommit till än. måste ta tag i det idag.

Hoppas nån kan byta dag med mig så jag får vara ledig på fredag istället. Jag vill så gärna göra det där med Lissi. Ska jag göra det på egenhand är risken stor att jag kommer misslyckas.
förövrigt känns de som att våran faktikst kommer komma i  år också. jag menar, kanman bli annat än lycklig när solen skiner såhär? jag vill knappt hänga upp gardinerna i köket igen bara för att de är så härlig när hela rummet fylls med solljus. synd att det ska vara så himla kallt ute. annars hade jag varit ute och fotograferat idag igen. men allt i närheten har jag redan checkat av så många gånger, så lite nya motiv skulle vara roligt.  

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag spelar på Thunderhorn och jag har bara kommit till level 26 än:P men jag började ganska nyss också har jag jobbet som står i min väg så jag skyller på det:) Jo jag börjar plugga till hudterapeut i mars så då drar jag till Stockholm. Känns lite trist att lämna pite men det är ju bara ett år så det ska nog gå fent. Jo precis man gör tamefan allt för att slippa arbetsförmedlingen, det kanske är deras strategi, att bete sig som totala svin mot alla så att man tar vilket skitjobb som helst. Men alltså om du är i stan nån gång så kan du ju komma förbi om du vill? det skulle vara kul att träffas:)
kram / Ingela

2007-01-30 @ 09:58:57
Postat av: Ingela, igen:)

Jo jag ska nog ha samma nummer, tror att jag alltid haft samma:) så det är bara att höra av dig om du är i krokarna!

2007-01-31 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback