Soffinköp snart?

Jaja, men kanske ska ta tag i det här bloggandet nån gång. Nåväl, det händer inte så mycket i mitt liv känns det som, så jag har nog ändå inget vettigt att skriva. Jag jobbar mest, och när jag väl är ledig så myser jag mest med Erik och Saga. och spelar wow för fullt. burning crusade på tisdag! woha! kommer fan inte ha tid att fara på jobbet. men man måste väl dra sig dit i alla fall.
Jobb..jaa, jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag trivs där eller inte. Vissa dagar trivs jag hur bra som helst, andra dagar skulle jag helst vilja gräva ner mig och bara försvinna. Nåväl, ett jobb är fan ett jobb. det drar in pengar som jag råkas behöva till alla jävla räkningar och allt annat skit som kostar. som tandläkaren, har skjutit uppt iden där 3ggr nu för att jag tycker de känns förjävligt att kasta massa pengar dit. skulle kunna göra något betydligt roligare för dom slantarna, typ lägga till soffan eller en utlandsresa.

åh, lesslessless. tror jag går och sover istället. guld att få vara ledig i helgen iaf. tala om att man uppskattar att få vara ledig när man jobbar. dock bara 3 månader kvar av vikariatet nu...ska bli spännande att se hur det blir sen. nog för att sommarjobbet sätter väl igång ganska snart därefter så man slipper ju iaf vara arbetslös så himla länge.

imorrn ska jag kolla på soffor! åh så himla skönt de ska bli att få kasta ut den här fula jävla högen. senapsgult, är det verkligen en färg man vill ha i soffan? nä!
hoppas däremot mest på att vi kan köpa dom där skinnsofforna, skulle vara guld värt, och alldeles perfekt här uppe. fast de går nog inte upp för trappen. tur de finns fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback