Äntligen tillbaka

Egentligen är det helt vansinningt hur beroende man är av internet. Har varit utan det i en vecka och det gick mig på nerverna. Men nu är jag tillbaka!

Semestern närmar sig med stormsteg, tre arbetsdagar kvar! Tisdag är sista dagen och sen ledig i 3½ vecka! Så härligt! Och iom att semestern närmar sig, så gör även Stockholmsresan det. Ska bli jättemysigt att fara iväg.
Tror nog vi kommer hinna med både Skansen, Gröna Lund och Astrid Lindgrens värld (eller vad det nu heter).

Har bokat mig en utlandsersa nu också. Äntligen! Den 8:e augusti bär det av till Alanya! Har lyckats boka in mig med Malin, Tobbe och hans lillebrorsa. Kommer bli en härlig slapparvecka. Ska bo på Fougere,  vilket är bra. Jag gillar det hotellet, har bott där en gång tidigare.

Nu ska jag krypa till kojs så jag orkar upp imorgonbitti, De är fyraårs kalas för Nora. Mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback