Härliga sommar!

image10

Vilket härligt sommarväder vi haft den senaste veckan. Hekgen skulle man till och med kunna jämföra med utlandsvärme. Helt otroligt. Som tur var har jag varit ledig så jag har kunnat njuta hela dagarna.
Helgen var fullspäckad känns det som. Loppis i Badhusparken på lördagsförmiddagen och sen stan en sväng. Träffade tjejerna på kvällen,och de t var lika kul som vanligt. Saknar att umgås med dem. Måste ta tag i det här så det inte går så länge mellan gångerna vi träffas. 
Söndagen bar det av till Tvärån. Härligt att få vara med barnen. Plnderade lite inför Stockholms resan. För nu bär de snart av!




Nu har nedräkningen startat också, 8 jobbardagar kvar till semester! Kan fortfarande inte förstå att jag ska få ha semester. Jag som alltid brukar jobba hela sommaren. 

Idag ska jag till Fårön och hälsa på mormor och morfar. Njuta i solen och fotografera litegrann. 
Skulle egenligen gjort mina naglar idag, men det blir till veckan istället.

 
image9 

En underbar solnedgång jag lyckades fånga på bild.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Måste säga att det var en väldigt fin bild på solnedgången! :)

Postat av: Maria

Tack Nettan, det var den jag tog när vi var på promenad:)

2007-06-16 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback