Hemkommen och bortkommen

Hemma från stockholmsresan. Det har varit en underbar vecka på alla sätt och vis. Vi har haft en barnanpassad semester, och jag måste erkänna, Jag älskade det! Det är så himla roligt att se flickorna så lyckliga! Som när de försökte knipa igen leendena under karusellturerna men genast sprack upp och sken som solar!  Man blir varm rakt igenom!

             

Ja, fick jag chansen skulle jag göra en likadan resa vilket ögonblick som helst!

Sen måste jag medge att Rinkeby var över mina förväntningar på flera sätt.

Nåväl, nu är jag hemkommen iaf. Strax före sju tisdagmorgon stannade tåget i Älvsbyn.En timmes sömn gjorde att jag kände mig ganska hängig. Och resultatet har jag nu, en äkta sommarförkylning. Har haft feber som kommit och gått, täppt näsa och början till hosta. Känns så typiskt så här under semestern. Men jag får se det från den ljusa sidan, jag slipper ju karensdag och förlorad inkomst åtminstonde.

Imorgon skulle jag egentligen ha stått på loppisen. Hade planerat det sedan några veckor tillbaka. Men det har förkylningen satt stopp för. Det får bli nästa helg istället. Behöver verkligen en dag nu där jag kan slappna av. Har haft fullt upp sedan första semesterdagen.

Förresten fyllde min sambo 25 igår! Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback