Bä bä vita lamm...

Igår var det en riktigt härlig dag, solen sken och jag njöt. Var på stan med mamma för att hitta mig nå kläder till på tisdag, vilket resulterade i 7 tröjor men inga byxor (som var det jag behövde mest av allt så klart). Nåväl, var förbi hos mormor och morfar också och fikade ute i solen. Underbart! Hoppet om att det ska bli sommar nån gång återvände. HIttade en liten söt fågel inne i stugan deras. Den var vädigt orädd, morfar kunde till och med hålla i den.
image2


Sen bar de av hemmåt, och dör möts jag av min sambo som håller på att flytta ut de sista fiskarna till dammarna. Så nu är de tomt i akvarierna. Idag ska hela rummet där städas ut, och vi ska till och med lyfta ut alla akvarium. Skönt, kanske blir en total ommublering i hela huset nu. Datarum/tv-rum på nedervåningen och sovrummet uppe. Skulle vara så skönt med ett jättestort sovrum ett tag!

Igår tog jag mig äntligen för att fota fåren också. Har tänkt det så länge, men när det bara regnat hela tiden har det aldrig blivit av. Lammen är så himla söta så jag skulle vilja ha ett eget här på gården. Har redan sett ut vilket som är "mitt".
image4

Är den inte hur söt som helst? Vill ha!

Nu är det dags att ta tag i oredan här hemma. Sätta igång lite tvättmaskiner och börja operation storstädning.
För nu är jag less!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback