Nya tag

Jag gör ett försök till att ta tag i detta med bloggande. Trodde det skulle vara något för mig faktiskt. Vi får väl se hur det artar sig helt enkelt.

image1
Tintin


Det är rätt lungt i huset nuför tiden. Kattungarna har blivit stora och de två vilda grabbarna har hittat nya hem. Nu är det bara 2 små tjejer kvar. Plus Tintin som vi ska behålla (som också är en tjej) Måste hitta ett nytt namn till henne. Några förslag? Inget puttinutt eller gulligull tack.

Sommaren närmar sig nu. Inte för att de känns så när regnet öser ner varenda dag. Men bättre de komemr nu än under semestern. Och ja, JAG SKA HA MIN FÖRSTA SEMESTER NÅGONSIN! Det känns helt overkligt. Kan ännu inte riktigt förstå det. Börjar kalaset med att dra till Stockholm med Lissie och barnen för en veckas skoj. Jag längtar redan! Kul att få se hur brorsan bor där nere också. Resten av semestern ska jag enbart slappa i solen. Förhoppingsvis iaf. Och är jag riktigt duktig ska jag cykla till Älvsbyn. De ni.

Jag var och hälsade på Malin igår. Fyfan vad skönt att träffa henne. Det måste vara världens bästa tjej. Helt allvarlig. Hon har alltid sånna bra svar och lösningar på allt. Och går de inte som jag vill på tisdag, då vet du att jag försöker komma med på planet till Turkiet!

Jaja, borde väl uppsöka sängen, ska ju jobba imorgon också så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback