Tänk om

Bara sex dagar kvar nu och jag är redan nervös. Hur ska det gå? Förhoppningsvis hinner jag lugna ner mig lite.
Jag är lite arg på mig själv att jag inte fixade det där idag. Vet inte hur jag ska göra, men jag tror det blir att vänta. Bara för att andra spelar fult, betyder det inte att jag också behöver göra det. Nä, jag ska visa att jag är bättre än så.

Just nu vill jag inget hellre än fara utomlands. Kanske kommer jag kunna följa med Malin i augusti, kanske inte. Först måste iaf någon vänlig själ avboka sin resa. Så om det blir, kommer det bli en sista minuten. Men det gör inget, jag är van att boka bara någon dag innan jag ska iväg. Och blir inte det så får mamma följa med. Jag måste bara till värmen helt enkelt. För här verkar det aldrig bli sommar. Fem veckor kvar till semestern och tempen är aldrig över 10 grader och det regnar varenda dag. Turkiet skulle med andra ord inte sitta hel fel. Kommer aldrig glömma första gången jag och Malin var dit. Vilken vecka alltså! Att vi hann med så mycket kan jag inte förstå nu när jag tänker tillbaka. Och att det faktikst är fem år sen kan jag absolut inte förstå. Men det är härliga minnen!

Tänkte hitta en bild att lägga här, men de gick inte så bra =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback